м. Харків, ГІМНАЗІЙНА НАБЕРЕЖНА, будинок 24
specenergogroup@gmail.com

Потребителям

Ми вважаємо, що чіткий та зрозумілий договір – найбільш  ефективний спосіб уникнення суперечок та непорозумінь. Стандартний формат договору може бути редагований та змінений згідно з споживчими інтересами. Проте, у випадку не уникнення спорів, ми вкладемо всіх можливих зусиль для мирного вирішення спорів шляхом переговорів.

Якщо спір не було вирішено шляхом переговорів, відповідно до статті 21 споживач подає заяву до Національної комісії, яка несе відповідальність за ефективне регулювання державою таких сфер, як енергетика та комунальні послуги. Вона виконує свої функції відповідно до 21 статті  Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг». Іншим варіантом, який передбачає чинне законодавство є – розгляд суперечки під час судового процесу.

Якщо є запитання до наших працівників, можливо ви маєте інформацію щодо загрози енергобезпеці чи хочете написати звернення, претензії чи скаргу можете звернутись за номерами телефонів:
057-717-33-60
067-434-24-42  
Або відправте повідомлення на електронну пошту:
specenergogroup@gmail.com
Або відправити ваш лист на нашу адресу:
61010, Харківська обл., місто Харків, ГІМНАЗІЙНА НАБЕРЕЖНА, будинок 24

Є декілька можливих способів подачі скарги, претензій чи звернень:

  • індивідуально подати заяву, прийшовши на прийом у адміністрації ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОГРУП» ;
  • відправити заявку через канали укрпошти на нашу адресу;
  • відправити заявку на електронну пошту.

Відповідно до вимог оформлення скарг, звернень чи претензій, вони повинні відповідати таким вимогам оформлення :

  • Вказано повне споживче найменування, яке співпадає з даними в установчих документах, написана діюча юридична адреса та місце перебування об’єкта електропостачання;
  • Викладено головну суть заяви, скарги, пропозиції, претензії та ін.;
  • Обов’язково заява повинна бути підписана споживачем та затверджена датою її написання.
  • Необхідно додати оригінали чи копії попередніх рішень, при умові якщо дана заява розглядалась раніше. Якщо у наявності є документи, які після закінчення розгляду заяви віддавались заявнику, їх також прикріпити.
  • Якщо звертатись електронним способом, обов’язково вказати електрону пошту через яку можна буде зв’язатись зі заявником. Можна вказати також інші способи комунікацій, якщо електронної адреси немає. Варто звернути увагу на те, що не потрібно мати електронний цифровий підпис.

У процесі звернення чи подання заяви, споживач одержить попередню відповідь терміном до одного робочого дня, з того моменту, як компанія отримала заяву. Споживача обов’язково буде повідомлено, за умови, що він вказав діючу електронну пошту  та номер телефону.

          Коли споживач звертається з заявою ( питанням, скаргою чи претензією), що містить інформацію щодо електробезпеки, його розглянуть у терміни, які передбачені законом, беручи до уваги суть звернення.

          Є визначений порядок для повідомлення щодо загрози небезпеці електробезпеки.

Саме він встановлює чіткі послідовні дії для звернення про дані щодо загроз електробезпеки. Такий порядок був встановлений для швидкої реакції керівництва, передавання даних щодо місцезнаходження події,яка може загрожувати людям, тваринам, обладнанню, що постачає електроенкргію, або ймовірних аварій.

 І. Всім працівникам та свідкам загрози електробезпеки необхідно слідувати наступному алгоритму дій:

Швидко донести дані про ймовірну загрозу.

Працівники надають інформацію керівникові, якому вони підпорядковуються на підприємстві. У іншому випадку, це може бути — інша уповноважена особа.

Самі клієнти-споживачі подають звернення у центр споживчого обслуговування ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОГРУП»

Порядок дій:
При виникненні подій, що можуть нести загрозу електробезпеці, перш за все необхідно дотримуватись безпечної відстані від епіцентру подій. Якщо ми можемо спостерігати замикання чи, наприклад, пошкодженням дротів деревом, 8 метрів — буде безпечною відстанню. Наступним кроком буде — сповіщення про загрозу всіх людей,які є поблизу, не дозволяючи підходити ближче до даного місця людям та тваринам. Потім треба сповістити про випадок керівника, якщо ви являєтесь дпрацюючим працівником підприємства, якщо клієнтом – то у центр споживчого обслуговування   ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОГРУП» за телефонами:
057-717-33-60
067-434-24-42

 ІІ. Керівники всієї компанії  при одержання інформації щодо подій, які є загрозою електробезпеці, повинні діяти відповідно до такого порядку дій:

 Терміново отримані дані передаються  у вищі інстанції. При пожежі,  повідомити  РЕМ, відділ цивільного захисту та пожежної безпеки, РЕМ, ОДС, центр  обслуговування клієнтів ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОГРУП» за телефоном:
057-717-33-60
067-434-24-42

Порядок дій:
Вище керівництво дає оцінку ситуації та визначає отримані наслідки на даний момент. Окрім цього, вони відповідають організування,  при потребі, та забезпечити домедичну допомогу та вибрати варіанти дій, які не допустили би повторення таких небезпечних подій та інших загроз електронебезпеки.